FAQ - Poczta elektroniczna
Mailing do pracowników trafia do skrzynek pocztowych wszystkich pracowników WUM, których adresy znajdują się na liście mailingowej. Adresy w starej domenie amwaw.edu.pl nie są do niej dopisane. Prosimy zgłosić wniosek na adres adresy@wum.edu.pl o założenie nowego konta pocztowego w domenie wum.edu.pl.
Autoresponder jest ustawiany przez administratorów sieci. Prosimy przesłać na adres it@wum.edu.pl wniosek o włączenie autorespondera i treść komunikatu, jaki ma się wyświetlać. Standardowy tytuł autorespondera to Automatyczne powiadamianie o urlopie pracownika. Po powrocie z urlopu prosimy o przypomnienie e-mailem w sprawie wyłączenia autorespondera.
Proszę wejść w Outlooku w ustawienia swojego konta w domenie wum.edu.pl, kliknąć Więcej ustawień i w zakładce Serwer wychodzący zaznaczyć opcję Serwer wychodzący (SMTP) wymaga uwierzytelnienia i Użyj tych samych ustawień, co mój serwer poczty przychodzącej.Dokładniej jest to opisane tutaj:http://it.wum.edu.pl/sites/atj.wum.edu.pl/files/a_serwer_poczty_mx01_wum_edu_pl_-_nowe_konto.pdf