FAQ - Ankieta Studencka, Wirtualny Dziekanat i Portal SSL-VPN

Prosimy spróbować zalogować się z innej przeglądarki internetowej lub w pasku adresu (gdy jest ten biały ekran) zmienić:
https://ssl.wum.edu.pl/dana/home/starter0.cgi?check=yes
na
https://ssl.wum.edu.pl/dana/home/starter0.cgi?check=no

Prosimy upewnić się, czy wpisują Państwo login i hasło tak jak podano poniżej. Jeśli mimo wpisywania danych zgodnie z instrukcją problem nadal występuje, prosimy o kontakt na adres it@wum.edu.pl w celu zresetowania hasła.

LOGIN: sXXXXXX
(mała literka s i sześć cyfr numeru albumu pisane ciągiem, np. s012345).

HASŁO: hasło ustawione samodzielnie przez użytkownika LUB hasło startowe (hasło startowe to numer wydrukowany na rewersie Elektronicznej Legitymacji Studenckiej, zapisany bez spacji).

Taki komunikat oznacza, że konto zostało zablokowane, prawdopodobnie z powodu nieprzedłużenia ELS (Elektronicznej Legitymacji Studenckiej). Prosimy o kontakt na adres it@wum.edu.pl w celu odblokowania konta.