Rekrutacja 2007

Sposób
rejestrowania się kandydatów na studia oraz
składania
dokumentów wymaganych do przyjęcia na studia
nowe
zasady - prosimy uważnie przeczytać
System Elektronicznej
Rejestracji obejmuje wszystkich kandydatów na studia:
stacjonarne oraz niestacjonarne (wieczorowe)
jednolite
i pierwszego stopnia,
Kandydaci rejestrują się
do elektronicznego systemu rekrutacyjnego oraz składają aplikację
Elektroniczna
rejestracja kandydatów na studia
Zarejestrować
się i złożyć aplikację można przy użyciu dowolnego komputera podłączonego do
internetu.
Podczas rejestrowania się do systemu elektronicznego, przydzielany
będzie indywidualny numer konta bankowego, którego należy użyć
(lepiej w banku niż na poczcie) przy dokonywaniu opłaty rekrutacyjnej.
Opłata za pojedynczą aplikację na studia wynosi 80 PLN. Oznacza to,
że np. składając aplikację na kierunek lekarski, audiofonoligię
i na pielęgniarstwo,
kandydat powinien wpłacić trzykrotną wartość opłaty
rekrutacyjnej. Informacja o przelanej na konto AM kwocie będzie
przez elektroniczny system rekrutacyjny wykorzystana podczas składania
aplikacji.
UWAGA!
Zarejestrowanie się do systemu polega na określeniu własnego hasła dostępu i
wprowadzeniu podstawowych
danych identyfikacyjnych oraz na wskazaniu/wybraniu kierunku studiów.
Wobec konieczności wielokrotnego korzystania z elektronicznego
systemu rekrutacyjnego, własne hasło dostępu do indywidualnego
konta rekrutacyjnego należy zapamiętać.
Zarejestrowanie
się do systemu NIE
JEST JESZCZE złożeniem pełnej aplikacji!
Złożenie
pełnej elektronicznej aplikacji na wybrane studia będzie możliwe dopiero wtedy, gdy
elektroniczny system rekrutacyjny odnotuje wpłynięcie opłaty, to
znaczy - z opóźnieniem nawet kilku dni (odstęp
czasu konieczny na elektroniczny transfer informacji bankowej do
systemu rekrutacyjnego). W indywidualnym koncie rekrutacyjnym
kandydata uwidoczni się wysokość wpłaconej kwoty. Na początku
składania (wypełniania) aplikacji na określone studia, należy
zaznaczyć opłacenie tej aplikacji. Skutkiem tego zaznaczenia będzie
pomniejszenie (widocznej w arkuszu aplikacyjnym) kwoty wpłaconej
przez kandydata o wartość pojedynczej opłaty rekrutacyjnej. Składając
aplikacje na więcej niż jeden kierunek studiów, należy określić
preferowaną kolejność kierunków poprzez kolejność
składania aplikacji.
Przed zakończeniem okresu wyznaczonego na składanie aplikacji na
wybrane studia, wprowadzone własne dane rekrutacyjne można przeglądać
i poprawiać. W późniejszym okresie można je tyko przeglądać, a
ponadto, w tym miejscu (indywidualne konto rekrutacyjne) będą dostępne własne wyniki egzaminów zdawanych w AM oraz wyniki kwalifikacji na studia,
a także informacje Komisji Rekrutacyjnych przeznaczone dla kandydatów.
Dokumenty:
W
przypadku studiów stacjonarnych, do złożenia dokumentów kandydaci będą zapraszani
indywidualnie przez odpowiednie Komisje Rekrutacyjne. Zaproszenie
do złożenia dokumentów i informacja o terminach składania
dokumentów będą dostępne w indywidualnym koncie rekrutacyjnym
kandydata.
W
przypadku studiów niestacjonarnych (wieczorowych), kandydaci nie zakwalifikowani na studia
stacjonarne i ubiegający się o przyjęcie na studia niestacjonarne
(wieczorowe) będą składać w późniejszym terminie odrębną aplikację
i za to postępowanie wnoszą odrębną opłatę
rekrutacyjną. Dokumenty należy
składać zaraz po złożeniu elektronicznej aplikacji (bez odrębnego
zaproszenia).
Dokumenty
należy składać osobiście
lub za pośrednictwem osoby upoważnionej
w
lokalu odpowiedniej Wydziałowej/Oddziałowej Komisji Rekrutacyjnej,
w budynku Centrum Dydaktycznego AM, ul. Ks. Trojdena 2A (obok
Rektoratu)
DOKUMENTY PRZESŁANE POCZTĄ NIE BĘDĄ
AKCEPTOWANE
Nie złożenie dokumentów w
wyznaczonych terminach powoduje
skreślenie kandydata z odpowiedniej listy kwalifikacyjnej.
UWAGA!
Przyjęcie
od kandydata dokumentów przez Komisję Rekrutacyjną jest jedynie kolejnym
krokiem procesu kwalifikacyjnego (nie jest gwarancją przyjęcia na
studia).
Dowodem
zakwalifikowania kandydata do przyjęcia na studia jest otrzymanie
dokumentu - formalnej decyzji wystawionej przez Wydziałową lub
Oddziałową Komisję Rekrutacyjną i podpisanej przez jej
Przewodniczącego.
Należy
pamiętać, że niekompletność
danych (identyfikacyjnych
lub/oraz kwalifikacyjnych) w składanej
aplikacji oraz brak bankowego potwierdzenia wpłynięcia opłaty na konto Uczelni
powoduje wykluczenie kandydata z procesu kwalifikacji na
studia.
UWAGA:
wykrycie rozbieżności
pomiędzy danymi przekazanymi elektronicznie, a treścią złożonych dokumentów,
w zakresie: danych identyfikacyjnych oraz danych kwalifikacyjnych, spowoduje skreślenie kandydata z listy
kwalifikacyjnej.
Wstecz
|