Rekrutacja 2007  

 

Sposób rejestrowania się kandydatów na studia oraz

składania dokumentów wymaganych do przyjęcia na studia

nowe zasady - prosimy uważnie przeczytać

System Elektronicznej Rejestracji obejmuje wszystkich kandydatów na studia: 

                                                                               stacjonarne oraz niestacjonarne (wieczorowe) 

                                                                               jednolite i pierwszego stopnia,

Kandydaci rejestrują się do elektronicznego systemu rekrutacyjnego oraz składają aplikację

 Elektroniczna rejestracja kandydatów na studia   

Zarejestrować się i złożyć aplikację można przy użyciu dowolnego komputera podłączonego do internetu. 

   Podczas rejestrowania się do systemu elektronicznego, przydzielany będzie indywidualny numer konta bankowego, którego należy użyć (lepiej w banku niż na poczcie) przy dokonywaniu opłaty rekrutacyjnej. Opłata za pojedynczą aplikację na studia wynosi 80 PLN. Oznacza to, że np. składając aplikację na kierunek lekarski, audiofonoligię i na pielęgniarstwo, kandydat powinien wpłacić trzykrotną wartość opłaty rekrutacyjnej. Informacja o przelanej na konto AM kwocie będzie przez elektroniczny system rekrutacyjny wykorzystana podczas składania aplikacji. 

UWAGA! Zarejestrowanie się do systemu polega na określeniu własnego hasła dostępu i wprowadzeniu podstawowych danych identyfikacyjnych oraz na wskazaniu/wybraniu kierunku studiów. Wobec konieczności wielokrotnego korzystania z elektronicznego systemu rekrutacyjnego, własne hasło dostępu do indywidualnego konta rekrutacyjnego należy zapamiętać

Zarejestrowanie się do systemu NIE JEST JESZCZE złożeniem pełnej aplikacji!  

   Złożenie pełnej elektronicznej aplikacji na wybrane studia będzie możliwe dopiero wtedy, gdy elektroniczny system rekrutacyjny odnotuje wpłynięcie opłaty, to znaczy - z opóźnieniem nawet kilku dni (odstęp czasu konieczny na elektroniczny transfer informacji bankowej do systemu rekrutacyjnego). W indywidualnym koncie rekrutacyjnym kandydata uwidoczni się wysokość wpłaconej kwoty. Na początku składania (wypełniania) aplikacji na określone studia, należy zaznaczyć opłacenie tej aplikacji. Skutkiem tego zaznaczenia będzie pomniejszenie (widocznej w arkuszu aplikacyjnym) kwoty wpłaconej przez kandydata o wartość pojedynczej opłaty rekrutacyjnej. Składając aplikacje na więcej niż jeden kierunek studiów, należy określić preferowaną kolejność kierunków poprzez kolejność składania aplikacji. 

   Przed zakończeniem okresu wyznaczonego na składanie aplikacji na wybrane studia, wprowadzone własne dane rekrutacyjne można przeglądać i poprawiać. W późniejszym okresie można je tyko przeglądać, a ponadto, w tym miejscu (indywidualne konto rekrutacyjne) będą dostępne własne wyniki egzaminów zdawanych w AM oraz wyniki kwalifikacji na studia, a także informacje Komisji Rekrutacyjnych przeznaczone dla kandydatów.  

Dokumenty

   W przypadku studiów stacjonarnych, do złożenia dokumentów kandydaci będą zapraszani indywidualnie przez odpowiednie Komisje Rekrutacyjne. Zaproszenie do złożenia dokumentów i informacja o terminach składania dokumentów będą dostępne w indywidualnym koncie rekrutacyjnym kandydata.

   W przypadku studiów niestacjonarnych (wieczorowych), kandydaci nie zakwalifikowani na studia stacjonarne i ubiegający się o przyjęcie na studia niestacjonarne (wieczorowe) będą składać w późniejszym terminie odrębną aplikację i za to postępowanie wnoszą odrębną opłatę rekrutacyjną. Dokumenty należy składać zaraz po złożeniu elektronicznej aplikacji (bez odrębnego zaproszenia). 

Dokumenty należy składać  osobiście lub za pośrednictwem osoby upoważnionej 

w lokalu odpowiedniej Wydziałowej/Oddziałowej Komisji Rekrutacyjnej, w budynku Centrum Dydaktycznego AM, ul. Ks. Trojdena 2A (obok Rektoratu)

                         DOKUMENTY PRZESŁANE POCZTĄ NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE

Nie złożenie dokumentów w wyznaczonych terminach powoduje skreślenie kandydata z odpowiedniej listy kwalifikacyjnej.

UWAGA!

   Przyjęcie od kandydata dokumentów przez Komisję Rekrutacyjną jest jedynie kolejnym krokiem procesu kwalifikacyjnego (nie jest gwarancją przyjęcia na studia).

Dowodem zakwalifikowania kandydata do przyjęcia na studia jest otrzymanie dokumentu - formalnej decyzji wystawionej przez Wydziałową lub Oddziałową Komisję Rekrutacyjną i podpisanej przez jej Przewodniczącego. 

Należy pamiętać, że niekompletność danych (identyfikacyjnych lub/oraz kwalifikacyjnych) w składanej aplikacji oraz brak bankowego potwierdzenia wpłynięcia opłaty na konto Uczelni powoduje wykluczenie kandydata z procesu kwalifikacji na studia. 

UWAGA: wykrycie rozbieżności pomiędzy danymi przekazanymi elektronicznie, a treścią złożonych dokumentów,  w zakresie: danych identyfikacyjnych oraz danych kwalifikacyjnych, spowoduje skreślenie kandydata z listy kwalifikacyjnej.

 

 Wstecz